Reklamácie
Sladké darčeky pre vás pripravujeme s maximálnym dôrazom na kvalitu a bezchybný výrobný postup. Ak budete aj napriek tomu nespokojný s kvalitou nášho produktu alebo doručenia, môžete podať podnet, alebo reklamáciu a v prípade objektívnych dôvodov vám radi poskytneme kompenzáciu.
Podnety a reklamácie prijímame
- telefonicky denne od 08:00 do 17:00 na Na telefónnom čísle: +421908055771
- e-mailovým kontaktom na obchod@sladkedarceky.sk
Tovar je možné reklamovať najneskôr do 3 hodín od doručenia, ak nezodpovedá kvalite a druhu objednaného tovaru, pre reklamáciu musí byť zachovaných minimálne 3/4 objemu konzumovateľného tovaru. Na základe dohody so zákazníkom je vykonaná náprava – výmena tovaru, vrátenie peňazí alebo kompenzácia.
Spôsob vrátenia tovaru
- osobne
- prostredníctvom kuriéra DPD
Spôsob vrátenia peňazí pri uznaní reklamácie
- pri hotovostnej platbe za objednávku peniaze vrátime hneď v hotovosti
- pri bezhotovostnej platbe vrátime peniaze do 5 dní dobropisom na účet kupujúceho