Reklamácie

Sladké darčeky pre vás pripravujeme s maximálnym dôrazom na kvalitu a bezchybný výrobný postup. Ak budete aj napriek tomu nespokojný s kvalitou nášho produktu alebo doručenia, môžete podať podnet, alebo reklamáciu a v prípade objektívnych dôvodov vám radi poskytneme kompenzáciu.

Podnety a reklamácie prijímame

  • telefonicky denne od 08:00 do 17:00 na  Na telefónnom čísle: +421908055771
  • e-mailovým kontaktom na obchod@sladkedarceky.sk

Tovar je možné reklamovať najneskôr do 3 hodín od doručenia, ak nezodpovedá kvalite a druhu objednaného tovaru, pre reklamáciu musí byť zachovaných minimálne 3/4 objemu konzumovateľného tovaru. Na základe dohody so zákazníkom je vykonaná náprava – výmena tovaru, vrátenie peňazí alebo kompenzácia.

Spôsob vrátenia tovaru

  • osobne
  • prostredníctvom kuriéra DPD

Spôsob vrátenia peňazí pri uznaní reklamácie

  • pri hotovostnej platbe za objednávku peniaze vrátime hneď v hotovosti
  • pri bezhotovostnej platbe vrátime peniaze do 5 dní dobropisom na účet kupujúceho